Online-adgang til foreningens data.

Foreningens data findes i et lukket system, hvortil der ikke er adgang for andre end advokatkontorets ejere og ansatte, som alle er omfattet af tavshedsklausul.

Foreningernes bestyrelser har (hvis administrationsaftalen omfatter denne ydelse) adgang til kopier af foreningens opdaterede data.

De normale data, der leveres til bestyrelserne, er

  • restancelister
  • kontokort på alle foreningens konti
  • bilag (leveres med bilagsnumre og dato)
  • opdateret beboerliste

Foreningens data kan også leveres til foreningens beboere, herunder f.eks. vedtægter, referater, regnskaber, budgetter m.m. For oplysning om pris på netside for foreningen m.m. bedes du ringe til mig på telefon 33 17 74 50 eller sende en e-mail til mig cc@domibus.dk

Du skal også kontakte mig, hvis du er bestyrelsesmedlem og gerne vil have udvidet administrationsaftalen til at omfatte online-adgang til foreningens data, eller hvis du ønsker aftalen udvidet til også at omfatte levering af beboerdata via en dedikeret netside til foreningen.